Upplagd av Mr.Mange on 22:53

VEM
Kramade dig senast? Linda
Pussade dig senast? Kattis
Ringde dig senast? Pekka
Var hemma hos dig senast? Är aldrig nån hemma hos mig =(
Var du hemma hos senast? Pekka
JAGÄr singel? Så in i helvete
Saknar någon just nu? Nja beror på
Är rädd för att bli övergiven? Nja börjar bli van
Svär ofta? Som själve FAN
Vill ha barn? Ja det vore skoj med en Mange-kopia
HAR DUPiercingar? Haha nix men gaddningar
Pojk/flickvän? NÄ
För många vänner? Kan jag inte påstå
Sagt "jag älskar dig" till någon? Har hänt
Varit kär? ja
Dumpat någon? ja men vanligare tvärtom konstigt nog =)
Somnat i skolan? Jag brukar sova hemma när skolan pågick
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar? allt för många gånger
Somnat gråtande? Kan inte somna när jag gråter
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Minst =)
Däckat? Hahaha aldrig =P
Blivit kallad player? Ja...
Bantat? Nä inget för mig..
Photoshop? nä
VEM/VILKA.
Fick du sms från senast? Martin
Saknar du mest just nu? Min hund
Tycker du om? Finns väl alltid nån kanske
Kan du lita på mest? Mig själv
Sov du tillsammans med senast? Min Hund

TIDSFÖRDRIV
Random
Hur Svarar du i telefonen: hej hej
Gör du när du är kär i fel person: Glömmer...
Tycker du om gul-bil-leken: ja för fan.. Vad är det??
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Har ingen nu längre.. Men 350 danska på hyllan
Hur Mycket är klockan: 23.07
Många kontakter har du på msn: 30-35
Var spenderar du en regnig dag bäst: Garanterat på jobbet
VEMÄr ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Pekka.. Ska du med på krogen?
Ringde du senast? Linda
Pussade dig senast? Kattis
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ojoj det är många =)
Saknar du mest just nu? Sommar
Ska du träffa imorgon? Mina chefer och en kund eller 2
Festade du med senast? Pekka och gänget

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Det törs man ju inte
Gråtit en hel natt: Nä
Druckit så du spytt: HAHAHAHAHA.......ja
Åkt vattenskidor: Nä inte med skidor
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: HAHAHAHAHA...........Nä
Köpt lösgodis för över 50 kr: Har hänt
Haft träningsvärk: Ja har det nu
Önskat att du var det andra könet: Ja för då skulle jag leka med mina bröst hela tiden =)
Sett din kompis i rosa kanindräkt: nja...inte vad jag kan komma ihåg iaf!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar