Upplagd av Mr.Mange on 17:10

Jag kan inte säga annat än att jag gillar det. Slutade vid tolv i torsdags sen var det bara att ladda upp för kvällen. Vi var ett gäng hemma hos Pekka och satt och drack och givetvis kom öl-spelet igång.. Men nu börjar man lära sig det så det blir inte så farligt längre. Kvällen avslutades medd en runda på krogen. Dyrt men roligt som fan.

Vaknade vid tio på fredagen ringde pekka och vi drog ut med hans båt till grimskär igen.. låg och gassade i solen och grillade korv. Och fy satan jag har aldrig varit så röd i hela mitt liv. Inte ens när man hjälp farsan att måla huset med falu rödfärg när man var liten.. Och alla som målat vid ung ålder vet att det hamnar mer färg på kroppen än väggen=)


Sen åkte vi till Fredrikskans och kollade lite på när Kalmar FF spöade skiten ur Häcken. Det var första allsvenska matchen jag sett och jag kan ju lugnt påstå att jag fick blodad tand. Får tacka polaren som lånade ut sitt säsongskort till mig.. Det var en riktigt trevlig upplevelse.

Efter matchen åkte jag hem och gick en sväng med bus innan det var dags för fest nr 2. Men det blev en lugnare tillställning det var rikigt dåligt med folk ute. Tog en taxi hem vid kl 2 det kostade mig mer än vad hela kvällen på krogen gjort. gick ut med bus en stund fixade lite och gick sen och la mig..


Idag har det verkligen inte hänt ett skit. Var inne i stan och hämtade min bil och tog en pizza sen kollade vi på Transformers och jag måste säga att det är en grym film.. Men Filmens höjdpunkt är nog i alla fall Megan Fox.. det finns bara en sak att säga om henne så satans snygg.. Och den som inte håller med är nog fan i mig blind

0 kommentarer:

Skicka en kommentar