Upplagd av Mr.Mange on 21:46

Dagen har idag bestått av ta me fan allt du kan tänka dig. Ilska och glädje. förolämpningar och komplimanger. Och till att av sluta dagen Ett gympass.

Börjar med ilska och förolämpningar.
Det har förekommit 2 sköna såna en från vardera chef. Nr 1. Vi satt och diskuterade det mindre roliga fenomenet mobilabonnemangsäljare. Min ena chef har starka åsikter om att dom är satans avkomma en plåga för mänskligheten. Speciellt dom från telenor. Han nämnde även nåt att polis anmäla dom för förargelseväckande beteende???? Kan man ens göra det?? Jag berättade att jag lider inte så hårt av dom det är ju bara att gå förbi.. Då kom den. Nr 1. " Det är väl för att du ser så jävla fattig ut" Vad i helvete sa människan? Fattig?? Visst att jag inte ser rik ut det erkänner jag men fattig. Nä inte direkt. Och han ser inte direkt rikare ut ska tilläggas.

Nr 2. Av chef nr 2.
Vi satt och pratade om doftgranen han hade köpt för att sätta i företagsbilen. Han hade köpt skogsfrisk som jag tycker luktar lite sådär.. Då började vi nämna såna vi tyckte lukta illa. Han börja med vanilj och så vidare.. Då sa jag att den som heter New car luktar inte ens ny bil. Då frå jag svaret " Har du ens suttit i en nybil??" Jag menar vad fan är det frågan om? Kan man inte ens föra en normal disskusion utan att jag ska få skit för det? Jag svarade att ska jag ta det som en förolämpning eller? Men det tyckte han inte att jag skulle göra. Men det gör jag verkligen.

Glädjen idag var inte lika händelserik om jag ska vara ärlig. Eller rättare sagt komplimangen. Efter ha städat hela verkstaden och fått iväg en del maskiner och lagat och hittat fel och mer jobb så hördes nånstans långt bort " Bra jobbat" Thats it.
Men likt förbannat blir man glad av att höra en sån sak.

Nu ikväll satt jag och pratade med Linda och hux flux hade vi bestämt att vi skulle in till friskis och svettis och gå på gymmet. Och det gjorde vi jag köpte ett tre månaders kort och sen gick vi och bytte om.. HAr inget direkt träningsshema än men det kommer men det var kul att prova dom olika maskinerna. Jag har idag jobbat med muskler som jag inte ens visste fanns.. Jag kommer vara helt fucked up om nån dag.. Men jag fick blodad tand så 2 gånger i veckan ska det bli nu. Plus innebandyn på helgerna.. Nu ska grabben bli fit som fan. Hahaha eller i alla fall något mera tränad. Räknar inte med underverk men lite snyggare skulla man inte säga nej till=)

Good night dark continent.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar