Upplagd av Mr.Mange on 19:44

Nu är helgen förbi. Och man kan ju inte direkt påstå att man blir lyckligare för det. Även om helgen har varit riktigt rolig så har det ju inte direkt skett nån världsbrytande nyhet i det yderforska hemmet.. Började lördagen med att träna innebandy i ett nytt lag med tanke på att det har börjat strula i ledningen.. Låter som man spelar seriöst men vi är bara ett gäng grabbar som lirar för skoj skull.. Sen fortsatte dagen med olika aktiveter som lite lekfarbror åt ett barn och lite mera.. Ehh?? Vuxet?? sällskap åt en kompis=) Men det är alltid lika trevligt. Så jag klagar absolut inte.

Men sen natten mellan lördag och söndag så skulle vi införa satyget sommartid igen.. Dom dumjävlarna som kom på det skulle bindas i en flaggstång och snärtas med våta handdukar av hela svenska folket och två gånger av mig.. Vaknade på söndagen vid 11 trodde jag ja.. Nänä klockan var egentligen 12. Och insåg stressen komma direkt.. Men efter ett antal svordomar och några gäspningar släpa jag mitt slappa arsel ur sängen och gick ut med troja.. Och jäklar!!! Solen sken det var skapligt varmt ute ca 12 grader. Och fåglarna kvittrade i träden, man fick nästan en religös upplevelse. Hade jag inte varit ateist så hade jag nästan kunnat tacka fanskapet där uppe för den underbara dagen.

På kvällen var det innebandy igen.. Japp japp seriöst jag vet.. Nu jäklar ska grabben bli snygg om det nu går att bli snyggare=) Hahaha Vi spelade i en timme konstant och med ett jäkla tempo. Det var verkligen kul som fan.. När man senare på kvällen kom på att sova vore en bra idé så var det där skiten med sommartid igen.. Kolla alla klockor så man inte försov sig.. Sen var det bara att sova.. Hahahaa trodde du ja.. Var pigg som fan och klockan var 00:00 eller för min kropp 23:00 somnade inte förrän klockan var 1 på gammal tid.. Vilket resulterade i 4 timmar sömn. Inte konstigt man har varit lite grinig på kneget idag då=)

Imorgon ska jag på gymmet igen med Linda igen så vi får se hur man mår då=)
Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen.. Hatar verkligen allt som har med tvätt att göra.. Speciellt smutstvätt. Var bättre när man bodde hemma och man bara behövda lägga det i smutskorgen=)

Ha det kalas

1 kommentarer:

yohvanna sa...

jo men visst läser jag din blogg...vem vet, man kan ju missa något annars! :D

håller me, skönt värre när man bodde hemme...behövde inte göra ett skit! bara glida runt och få allt serverat! :D haha

Skicka en kommentar