Upplagd av Mr.Mange on 22:12

Ikväll var jag och Linda iväg på gymmet igen.. Fick mitt gymmkort så nu känns det verkligen att man har börjat på riktigt. Jag fick även en tid bokad för instruktionspass. Och den blir imorgon onsdag kl halv 5 på eftermiddagen.. Det känns lagom spännande för att hon i kassan sa att han som jag ska ha passet med är rätt tuff och även Linda hade haft honom som instruktör och sa att han plågade en duktigt.. Shit pomme frite!!!! Men men det är bara att ge allt man kan och göra det bästa av det=)

För övrigt händer inte så mycket i mitt liv just nu vilket är lite tråkigt. Inga tjejer ingen fest.. Läste igår en kär väns blogg som handlade lite om livsångest och vad som hör därtill.. Jag kan inte påstå att jag har nån panik över livet som det är just nu. Det funkar bra som det är. Jag har bra vänner och det räcker långt som fan. Har ett skapligt jobb som jag känner mig nöjd med.. Men är det så här jag vill leva i framtiden? Klart som korvspad att det inte är. Jag vill ha en egen familj ett hus på landet ett bra jobb.. Låter det inte som ett drömsenario?? Jo för mig gör det det=)

Det är en sak som gör mig lite pist bara.. Att det finns en liten sak.. Eller ja liten och liten.. Men ack så viktig sak som saknas för att det kanske skulle kunna bli ett toppen liv tillsammans. Vi trivs ihop vi skrattar åt samma skämt=) du vet vem du är=) Och nä jag kommer inte deppa ihop över detta men det är en tanke som väckts till liv för stunden=) Jag tycker om dig hur som och det vet du.. Livet är fullt av överaskningar och jag hoppas vi kommer få ett kalas liv både du och jag.. Allting går så fort.. Om ett år kan man lika gärna vara pappa. Inte för att risken är överhängade stor=)

Nu ska jag sova och ladda för morgonen.. Peace Out

1 kommentarer:

Anonym sa...

Konstigt att se en person ur ett helt annat perspektiv än man tidigare gjort :P Hoppas träningen går bra!

Skicka en kommentar