Upplagd av Mr.Mange on 21:41

Vad har hänt sen sist då?? Jo allt för mycket det är nog enklare att lista vad som inte har hänt.. Jag är fortfarande inte rik. Har inte skaffat barn eller gift mig. Har inte heller blivit arbetslös men det är nog fan så nära. Jag åker i samma gammla volvo. jag har fortfarande två katter och en hund..

Allt annat man kan tänka sig har hänt.
Jag har fått ett erbjudande av chefen att bli servicetekniker i Östergötland med allt vad det innebär. Det är bra. Om det inte blir så så får jag antagligen sparken. Det är inte bra.
Jag blir tvungen att flytta hem och komma närmre familjen. Det är bra. JAg blir tvungen att flytta från Kalmar och alla vänner. Det är inte bra.
Jag träffade en trevlig och go tjej. Det är bra. Som senare visa sig vara mindre go och mysig. Det är inte bra.

Så man kan säga i korta drag att det går lite upp och ner just nu=) Men jag får ta det lite som det kommer. Jag kan tacka mina vänner som på nått vis håller mig vid gott humör.. Så TACK.
Går nu på gymmet 2 gånger i veckan och börjar nu se små resultat av det hela. Det är faktiskt riktigt kul. Och det känns bra när man orkar mer och känner sig fräschare.

I lördags var jag med Pekka och en tjejkompis till honom med ut i hans båt. Vi åkte till en liten ö utanför kalmarslott och satt och solade och hade det gutt.. Och Brände mig ju duktigt på bröstet. Så nu är jag röd på magen och vit på ryggen.. Om jag snurrar fort så ser jag ut som en polkagris.
Senare på kvällen åkte vi över bron till öland och grillade.. Självklart kom det satans ölspelet fram och sen var den kvällen körd.. Men jag har för mig att jag hade riktigt roligt hur som=)

Imorgon ska jag med chefen ut och montera fodersilos. Hoppas han är på bättre humör då=)
Ha det så ses vi

0 kommentarer:

Skicka en kommentar