Upplagd av Mr.Mange on 21:41

Amerikanarna har gjort det igen.. Eller det var nog rätt längesedan men idag tog jag steget mot den amerikanska livsstilen. Typ...

Var som vanligt på tisdagar på gymmet med Linda lus och slet och svettades. Efter det skulle hon bestämt på CityGross och släpa lite på plånboken. Och där bland hyllor av spagetti och havregryn och annat nyttigt fanns hyllan med produkter från just bla Usa. Vet inte om jag hittade nåt som var nyttigt men jag hittade nåt som inte var nyttigt för fem öre..

Marshmallows kräm.. Man kan inte annat än skratta och tänka tanken att jänkarna är fan inte rediga i huvudet. Men min nyfikenhet tog överhanden och jag kände att jag var tvungen att köpa en burk.. När jag började läsa lite på burken så skratta jag ännu mer. Det är fan inte konstigt att dom har problem med fettma där..

Vad sägs om det underbara receptet på en Fluffernutter?? Bred på marshmallows på en bit bröd. Bred på otroligt nog=) Jordnötssmör på en annan bit bröd lägg ihop dom och du har en nyttig???? sandwich..
Är dom slut i huvudet?? Efter en viss betänketid på typ 4 mikrosekunder såå är mitt svar JA.
Visst var det gott det måste jag nog tyvär erkänna. Men vad fan ska man ha det till?
Matlagning?? Nix.. På mackan?? Nix det är alldeles för sött.. Kanske till en milkshake eller nåt
vad vet jag men nu sitter man ju här med fingret i burken i alla och smakar lite men det finns risk att det blir för mycket=)

Bye bye marshmallowPie

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen hallå där.. eftersom att du fan aldrig är inne på msn längre så känns det skoj att se att du iaf. lite HALFT har bloggandet kvar i dig... Hur som.. ha det kalas Yder så hörs vi =) Puss och kram

Skicka en kommentar